Sevgi4036 Merhabalar Samet beye dün gittim özel bolumune. 2li tarama sonucuna ve annenin risklerini göz onunde bulundurup kendisi yapıyormuş ve Kahramana hocaya yönlendirip onunda bakmasını istiyormuş. Farklı riskler vs olduğunda Erzuruma falan yönlendirecek
Habibetrkz Sevgi4036 şimdi gördüm cevabınızı çok teşekkür ederim geri dönüş için. Ben samet beyden memnun kalmadım malesef bi dahada gitmedim şimdi ülkü hanıma gitmeyi düşünüyorum bakalım o nasıl yönlendiricek.