haert65 bebeğin kalbi durunca akıntı olmaz zaten bir düşük yaşamışsınız nasıl olduğunu bilşyosunuzdur. Kanama farklı akıntı lekelenme farklı. Bende 9 haftalıkken tek yumurta ikizlerimden birinçn 7. Haftada kalbinin durduğunu söylediler ne düşük yaptım ne kanamam oldu ne lekelenme bebek içerde kendini yok etti temizledi. Şuan 21 haftalığım. Rabbim tüm bebeklere içindede kendi bebeğime sağlık versin. 2 gün kahve telvesi gibi koyu lekelenmem oldu doktora gittim progestan verdi ağrın sancın yoksa sıkıntı yok 1 gün kullandım fitilide sonra hiç yaşamadım. Siz herkese kulak asmayın etraf bilmiş cahillerle dolu