staRmama bence vacum kop pro vardı 5 yıldır ama bozuldu tamire de 5 bin tl diyor bozulursa tekrar ücret alırmış garantisi de olsa gene 5 bin bende yaptıracağıma yenisini alırım dedim aynı model 12 bindi, bende x10 yaptım hazne çabuk doluyor bazen farketmiyprsın dolduğunu en azından ona boşaltması mantıklı geldi onun için onu düşünüyorum