Pnarozbulut Bugün ara ara sürekli karnım ağrıyor birde bebeği arada hissederdim bugün hiç hissetmedim sizde durumlar nasıl :/
Tam1leydi Pnarozbulut suan aynen bende oyle acaba normalmi 19 wk. Benimde aynen karin agrisi gogsumun alti
Ezgisu Tam1leydi bende 18 haftayı bitricem dünden beri kasıklarım çok agrıyor doktora gitsem mi diyorum 😒
Pnarozbulut Tam1leydi Ezgisu Ne yapsak bilemedim haftaya gidicem doktora ama o zamana kadar hissetsem bebeğimi çok iyi olacak yoksa telaşlanıyorum 😬
Tam1leydi Pnarozbulut benim ikinci dogum hiseediyorum ve gecti cok sukur ikinci hamilelikler vir garip ilkind hic bunlar yoktu ikincide cok agrili sancili