av0kado Nymphaaa etsiz ve taze yapıldıysa yiyebiliyorsun diye biliyorum biz kendimiz yaptık 2 kere yedim. Dışardan olanları doktorlar çok tavsiye etmiyorlar beklediği için.
Beyzasari Nymphaaa Benim ikinci hamileliğin ikisinde de çok canım çekti yedim sürekli etsizini bişey olmuyor
Gunduzanne Nymphaaa hemde kaç kere yedim hiçte bişey olmadı güvenilir temiz biyerde olsun yada alıp eve gelin yeşilliklerini siz sirkeyle yıkayıp temizleyin öyle dürüm yapın
Pamuk Nymphaaa Komagene müthiş sağlıklı diye birsey yok.Bolgeniz de hangi markanın temiz olduğuna inanıyorsanız onu yiyin.Etsiz birsey olmaz.
poyrazmom_ Nymphaaa ayda 2-3 kere yiyorum etsiz olandan abartılmadığı sürece bir sorun olmaz diye düşünüyorum doktorumun onayıyla
Deleted33000 Nymphaaa etsiz olanı yedim yiyorum ve tiksinmedigim sürece yemeye devam ederim çok canım çekiyor bide karnım onunla doyuyor çok bulantili bı hamilelik geçiriyorumbi sorum olmaz inşallah 😅😅😅
Eldgrn Nymphaaa Hafta 2 net yiyordum. Etsiz Yeşilliği güzelce yıkanmış olduktan sonra sorun b olmuyor. Ama paket al evde kendin dürüm yap, kendin yıka yeşilliği dışarıda yıkandı diyor ama yıkanmamış oluyor