Kızlar özel de veya devlette dikişsiz normal doğum yapan varmi ne bileyim int de görüyoruz herkes doğum vlog paylaşıyor hiç birinde dikiş yok acaba istemek mi gerekiyor ekstra mi ücret benim 8lk doğumun devlette oldu dikiş attılar ama halbuki 10 dakika anca sürdü bilmiyorum belki dikişsiz doğum yapabilirdim şimdi ikinciye hamileyim özel de düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkinda