Ozlemerikci543450 honey34 canım stres olma tansiyonunu da dengeli tut Allah kötüsün daha da düşer bayılırsın korkulacak bişey yok normal jinekolojik muayeneden tek farkı biraz baskı hissi inan oda 1 dakikadan uzun değil bende aneztesizi çekildim ve bu kadar işlem için anestezi almak tamamen zarar sonrasında ne ağrı ne kabama hiçbişeyim de olmadı lütfen rahat ol
zeynepnur38 Canım benim ben de hamile kalamadığım için rahim filmi çektirmiştim inanır mısın yatıp kalkmam 20-25 saniye sürmüş gibiydi ve hiç acımadı neredeyse iğne bile daha çok acıtıyor hiç kasma öyle çok stres olacak bir durum yok ben de anestezisiz çekildim
honey34 Kendime telkin veriyorum surekli ama rahatlayamadim bi turlu saat yaklastikca midem bulantimda basladi
MujganisMom honey34 Özelde mi çektiriyorsunuz acaba ve de bu tanı için neresi yönlendirdi. Bende şuan hastanedeyim infertilite polikliniğine geldim acaba burası mı yönlendirecek?
honey34 MujganisMom ozelde cektiriyorum kimse yonlendirmedi canim ilk defa kadin doguma gittim hamile kalmak icin doktor tup bebek dedi hicbi test tahlil istemeden smear ve ketem disinda hormonlarimada kendim baktirdim rahim filminide kendim istege bagli cektiriyorum
MujganisMom honey34 Anladım teşekkür ederim bende devlete gittim bugün Smr testi ve kan aldı. Sonrasında da rahim filmi çekilecek dedi sonuçlara göre.
honey34 Hic agrimadi bu arada insallah sizinde sancisiz gecer doktorun cok etkiside vardi cok telkin verdi cok rahatlatti🙏🏼
MujganisMom honey34 İnşallah canım benim kaç dakika sürdü acaba işlem? 🧡Ve de sonuçlar hemen çıkıyor mu acaba ya da gün mü veriyor?
honey34 MujganisMom en fazla 3-4 dk surdu canim sonucuda 10 dk icinde verdiler antibiyotik ve agri kesicede verdi rahat gecti sukur
honey34 Username06 ogun tansiyonum dustu mideme hem agri hem bulanti girdi cok korkuyordum sukur paniklecek bisi yokmus ama kisiye gore degisiyor canim cunku beni cok korkuttular cok agri oldugunu soyleyenler oldu cevremde
MujganisMom honey34 Hmm belki de tüpleriniz açık olduğu için ağrılı geçmedi. Kapalı olduğu zaman açmak için illaki bir işlem falan görüyordur ya o yüzden ağrıyordur.