ozmerd bende 17-18 de daha sık hissediyordum ama yukarda hissediyordum ve daha hafifti bu hafta az hissettim ama artık elimi koyunca elimle hissediyorum ama şimdi aşırı aşağıda çok aşağıda olması da korkuttu beni ana eskiye oranla daha ax hissediyorum sanki bende 19.. haftayım tedirginim azaldı sanki diye