melisers Merhaba. Izmir Su Hastanesi nde dogum yapan ya da yapacak olan var mi ? Gorus ve onerilerini alabilir miyim ? 😊 Hastane odalari calisanlarin ilgisi vs.
gdaslik melisers ben su hastanesine gidiyorum doğumu da orda yapıcam kısmetse hastane güzel çalışanlarla da bir sıkıntı yaşamadık doktorum da çok iyi memnunum şimdilik doğum ücreti de sormuştum 2500 sezeryan 2800 normal demişlerdi
melisers gdaslik Cevabiniz icin tesekkurler oncelikle :) ben doktorumun ozel muayenesine gidiyorum anlasmali oldugu hastaneler arasinda Su da var o yuzden bilgi almak istedim. Siz kac haftaliksiniz ? Biz 30 haftalik olduk.
Melissssa Eşimin amcası o hastanede çalışıyor Adnan Keklik geçen geldi yiğenini doğurttu burada 😊 ben çok tanımıyorum kendini ama kaliteli bir insan ve işinde gerçekten çok iyiymiş