Şuan çok erken zaten.yeri bol döner sürekli.Benim şuan 2.gebelik ve kız inşalalah.29.haftada makat gelişti.bende çok üzüldüm korktum kafaya taktım.ama sanki şu sıralar dönmüş gibi hissediyorum.tekmeleri mideme doğru oluyor genelde çünkü.nu zamana kadar hep kadıkta hissediyordum oğlumda hiç böyle olmamıştı bende korkuyordum.inşalalaj dönmüştür başaşağı diye dua ediyorum cuma günü kontrol var bakalım ne diyecek.sezeryandan bende korkuyorum.işki normaldi benimde.bundada normal istiyorum ama tabi hayırlısı neyse rabbim bilir.Dönmezlersede sezeryan olacağız yapavak birşey yok 🥲 stres yapmamaya çalışıyorum yoksa ipin ucu kaçar psikoloji önemli.sağlıkla gelsinde diyorum 🤲