Gulpapatya
2 bucuk sene önce orda doğum yaptım remzi bey girdi ameliyatıma, şuanda 13 haftalık hamileyim yine remzi beye gidiyorum kontrollere orda doğum yapacağım. Şuan bilmiyorum ama 2 bucuk sene önce ebeleri çok iyiydi ilgililerdi şuanda öyledir bence. Temizlik konusunda ameliyathaneyi hatırlamıyorum ama odası temizdi