Gamzfg2410 Son adet tarihime göre 18 haftalık olmam gerekiyor ama ultrasonda 16 gözüküyor herşeyi sağlıklı gözüküyor sorun olur mu ?
Hhh03 Gamzfg2410 bende burda bekliyim benimde genelde 1 hafta flan geri çıkıyo geç döllenmemi bilmiyorum doktorlarda bişey demiyo böyle olunca son adet tarihini değiştiriyolarmış ama bişey demediler
danla2711 Gamzfg2410 geç döllenmedir canım doktorun birşey dedi mi benimde öyleydi başta şimdi 19.haftamda anca regli tarihime denk geldi senin başta da arada fark varmıydı?
akidesekeri Gamzfg2410 Ben de yaşamıştım bunu. Belirli bir süre bu haftalık ama böyle diyorlar diye düşünüp takvimi kontrol ediyordum. Kaçıncı haftada takip ettiğim zamana döndü hatırlamıyorum.Yine de gittiğinde doktorara sorarsın bir sıkıntı mı var diye.
Eylul41 Gamzfg2410 bende oncek9 gebeligimde detayliya gittigimde 22. Haftamdayim perintalog dediki 20 haftaliksin geç döllenme olmuş 2 hafta geriden sayılacak adet tarihin dedi. Ama kadin dogumcu hic dinlemedi 2 hafta ileriden saydi
Mavikizkaracocuk Bizimde hep ortalama 4 gün falan geriden geliyor doktor normal diyor bu bir sorun değil eğer ki geriden gelme günleri uzarsa sorun diyor
Kubraylvc 3 gebeliğimde geç döllenme ile devam ettık ortalama 2 haftaya yakın önemli olan en başından beri o şekilde gitmesi doktor adet tarihini ona göre düzenliyor ilerleyen zamanlarda gerilik çıkmadığı sürece sorun yok korkmayın