Yenianne6161 sen önemli şey anı kaçırmamak, insan o kadar kasıyor ki acıyacak mı falan diye o anın güzelliğini yaşayamıyor. Herşeyi sal gitsin öyle kolay ve hızlı bir süreç oluyor ki. Yanına kahve ve kayısı hoşafı al. İlk 6 saat uyuşuk olacaksın, sonrasında sondanı çıkarıp yürüyüş yapacaksın. Bol bol kalk yürü hem iyileşmeni hızlandırır hemde gaz çıkarmana yardımcı olur. Ayaklarına mutlaka çorap giy hastane sıcak diye yanıltmasın seni sonrasında sancı yapar üşütürsen. Yürürken aşağıya bakma başın döner hep ileriye bak. Ben ikinci gün koltukta oturup emzirmeye başladım daha rahat oluyordu benim için. Birde ben kulaklık falan almıştım yanıma bebeğim uyurken sıkılınca telefondan film falan izledim, televizyon bozuktu. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.