Bebegimmmm Kizlar hcg niz kaç çıkmıştı ve kac gününüz geçmişti bnm adet günümde 462 çıktı 4 hafta 3 gunluk hamisim😇😇
Aysecendeoglu Bebegimmmm bende adet günümde yaptım 1800 küsür çıkmıştı herkes ikiz gebelik falan demişti ama tek gelebeliğim şuan 38. HAftaya girdim
Melegimveben Seherr bence git canım ben biraz araştırdımda 20-30 olup hamile olan çok insan var seninki yine iyi ama yinede git bi tahlil yaptır artışına baksınlar
Almilam Seherr canım geç döllenme olmuştur üzme kendini git doktora sen yine aksatma ama büyük ihtimal gec döllenme içini ferah tut
Melegimveben adetim 2 hafta geçmişti 95 çıkmıştı 2 gün sonra bi daha yaptırdık tahlil 325 çıkmıştı 😍🤰🏼 6+5 ♥
Deniz25 Ben tüp bebek ile hamile kaldım. Transferin 12. Günü adetime 3 gün vardı 80 çıktı. Doktorum biraz düşük çıktı. 14. Günü adetime 1 gün kala 272 çıktı. Tekrar yükselmesine bakacağız.
SelinKutluErdoan Herkeste farklı tabi🙂 benim 3 gün geçmişti 22 çıktı geç döllenme dedi doktor kaç çıktığı önemli değil önemli olan düzenli artması. Şimdi çok şükür 23.haftadayız. Allahım sağlık sıhat versin bebeklerimize.
Suheda Ben hamileligimi ogrendigimde 10gun geciklmeyle.evde test yaptim çikti doktora gittim bebegide keseyide gördü bthcgye hic bakmadı.2bucuk aylikken saglik ocagina gittim orda istediler 46.000 cikmisti orda 😊