helloandhello Ceydametee az önce arkadaşımla bunu konuştum harika olmuş keşke günlük temada olsa bizim belirleyeceğimiz 😍
Lunapark Ceydametee çok güzel ama gözümü çok yordu farklı bşr şekilde ne düşünülebilirdi bilmiyorum.gözüm o kadar yoruldu ki yarına kadar girmesem mi artık diye düşünüyorum.birseyler okurken yordu biraz beni güzelim kar taneleri 😅🥰
Beyza001 Lunapark ay gerçekten ya bende sırf bu yüzden girmedim bugün geçtimi diye baktım ama geçmemiş😅
Turuncukadin Bence çok sevimli olmuş ama aşırı yorucu ve dikkat dağıtıcı. En azından daha az düşseler bu kadar dikkatim dağılmaz😅
Mrtbrv Ceydametee ay ben korktum yaa daha gebelik zehirlenmesinde gözde bişeyler uçuşuyor yaaa dedım aha başladı mı gene bende 😥bır etrafa bır ekrana baktım neysekı degılmıs dedim ama gene rahatsiz oldum ha guzel ama iştee 😥😥