Dilos6 Valla ben hiç bişeye güvenmiyorum artık bu doktorlar mı işi bilmiyor burada okudujlarıma şok geçiriyorm.
İlkini 12′de öğrendm erkek
ikinciyi de 12′de öğrendm kız
ve değişmedi doktorum cok tecrubeli ve cihazı cok iyi.
ama ben rahat edemem pimpiriklenirim diye 11. haftada fetal dna ile cinsiyeti öğrendim. En kesin sonuç o.