Hilal_2302 Merhaba kızlar bebeğimin kalp atışı durmuştu ve kürtaj oldum şimdi tekrar düşünüyoruz. Genetik test verdim kan pıhtılaşmam çıktı doktor bir sonraki hamilelikte hem kan sulandırıcı hap ve iğne başlayacağını söyledi. Korkuyorum ya tekrar hamile kalıp bebeğimi kaybedersem diye böyle olup bebeğini sağlıklı kucağına alan var mı ?
imcakir Hilal_2302 hangi hastanede verdiniz Bende aldım randevu şimdi kanuniye inşallah alır ya 13 gün sonraya bulabildim Hem eşime hem kendime aldım bakalım Doktor yok diyor ama bana daha önce de demiştin şimdi postunu görünce ihmal etmek istemiyorum Bende korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan ..
Nazli1334 Hilal_2302 benimde aynı genlerde pıhtılaşma vardı hem kan sulandırıci iğne hem de hap kullandım oğlum çok şükür şimdi 2 yaşında kızıma da hamileyim şimdi 22 haftalık ve yine hem iğne hem hap kullanıyorum
suushn Hilal_2302 genlerimiz farklı ama bende de var bende kullanıyorum inşallah sağlıkla sıhhatle yavrularımıza kavuşuruz
ykaya18 Bende var, pıhtılaşma nedeni ile bir kaybım var. İkinci gebelik şuan, başından beri kan sulandırıcı kullanıyorum, 36 hafta olduk 🙏
sagliklagelbebegim Hilal_2302 suushn Nazli1334 imcakir Patito__ Dilekediz Keug0 Edadaada Elif-ada- ykaya18 morcivert11 Nazli1334 veekbra Dorammm Hizliveofkeli imcakir Krmlo
ykaya18 Hilal_2302 1 sene sonra kaldım ama bizde birde varikosel sorunu vardı, normal şartlarda kürtajdan 2-3 ay sonra hamilelik olabiliyor diye biliyorum.
Hilal_2302 imcakir biz özelde yaptırdık canım devlet hastanelerinde sıra çok olduğu için ve çok geç çıktığı için özel klinikte verdik 4500 tlye 14 günde çıktı
imcakir Hilal_2302 evet bende bir lab a sordum 13 bin istedi pahalı geldi öyle bir şey olsa bende yaptıracağım özelde
Hilal_2302 Nazli1334 Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin çok mutlu oldum ♥️ Darısı başıma
Patito__ Nazli1334 merhaba Benimde pai ve mtfr olan genlerim heterozigot Dusuklerim olmasina ragmen Drum israrla igneye gerrk yok dedi. Sizindemi heterozigottu bu genlerinizmiydi ve daha once dusukleriniz varmiydi acaba ?
Elif-ada- imcakir Cnm istanbuldasin Bakırköy Osmaniye semt polikliniğinde versen 3 haftada çıktı benim imkanın varsa
mcrukiye @Hilal_2302 cnm bende gidip genetiği kan vericem acaba sonuçlar hemen mi çıkıyor hani ne kadar sürüyor sonuçların çıkması
Hilal_2302 mcrukiye devlet hastanelerinde 2-3 ayı bulduğunu smylediler bana ben özel bir klinikte verdim 15 günde çıktı
Patito__ Hilal_2302 cevremde iki arkadasim iki dusukten sonra kan pihtilasmasi cikinca igne kullandikr simdi cocuklri kocaman Ve burda bir yigin insan var. Zaten sorun pihtilasma ise onlemi bu cnm daha bisy olmaz Allahin izniyle.
Dilekediz Patito__ benimde sizinki gibi aynı değerler heterozigottu 2018 yılında kan sulandırıcı iğne ve hap kullandım şimdi yeniden hamileyim doktor bu değerlerde artık kan sulandırıcı önermiyoruz gerek yok dedi bende çok tedirgin oldum
Patito__ Dilekediz banada olebdedi o tedavi eskide kaldi dedi Yurdisinda bu degerlerin dusuk yapmadigi belrtilmis arastirmalarda Bende cok tedirginm Kac haftaliksiniz Yani bukdr dusugu olan kullanior bize nie verilmedi anlamadm.