Sevgilimmmmmmm Yarın 3 ayların başlangıcı. Benim de kaza oruçlarım var 15 haftalık hamileyim. Sizce tutayım mı ?
Bbuusra Sevgilimmmmmmm Eğer çok sıkıntınız yoksa tutun. Çünkü haftanız çok ileri değil. Niyet etmeyin bir deneyin baktınız oluyor devam edin. Sahuru yapın mutlaka. Bebek anneden 20. Haftadan sonra besleniyor diye biliyorum. Şu anda yedikleriniz kendiniz için
Smysr Sevgilimmmmmmm yarın 35. Haftaya giriyorum ben de tutacağım, geçen haftaya kadar da tuttum, doktorum ayılıp bayilmiyorsan hiçbir şey olmaz dedi bana.
ASE6154 Sevgilimmmmmmm ben geçen sene hamileydim sadece ilk gün ve kandillerde tuttum. Ama herkesin bünyesi farklı doktorların görüşleride farklı tut diyende var tutma diyende. Buradaki kimsenin tecrübesine ihtiyacın yok bence kimsenin hamileliği aynı değil ihtiyacın olan doktorun onayı.
busradere0 Sevgilimmmmmmm bende 14 haftaligim Allah’ın izniyle yarın tutucam iyi beslenip bol su içer öyle uyurum sahur yapmam inşallah iyi geçer
Sevgilimmmmmmm Bnguuu_102 sahur yapacağımı zannetmiyorum. Zaten midem tek lokmada davul gibi şişiyor ağzıma geliyor. Bide sahur yiyip üstüne uyusam 😬
hamcokelek33 Kimse size tutun yada tutmayın diye vebal alıp tavsiye veremez bence vermemeli de. Bence doktorunuza danışın
Sevgilimmmmmmm hamcokelek33 doktor bulabilirsem soracam da bulamıyorum 😁 izin almıyorum kimseden zaten. Hamileyim ya benim gibi olanlar vardır nasıl geçirdiklerini merak ettim
Seherkarakoc Bbuusra bende çok tutmak istiyorum ama korkuyorum😔 33 haftalık hamileyim ve sürekli tansiyonum düşüyor yine tansiyonumun düşmesinden korkuyorum evde de yalnızım eşim akşam geliyor işten
Bnguuu_102 Yani benim o haftalarda bulantımdan bir yumurta ile akşam 8 ettiğim günler var ne farkı kaldıki oruçtan yani açlıktan zarar gelmez de şekeriniz tansiyonunuz düşerse sıkıntı olur bir de sahur yapamam diyorsunuz sahursuz kesinlikle tutmayın
Bbuusra Seherkarakoc Bende istiyorum ama haftalarımız aynı. Açıkçası benim de cesaretim yok. Gebe olmadan önce tutardım da şimdi sabaha kadar acıkıyorum. İnşallah başka ibadetler yaparız. Allah kabul etsin.
Bbuusra Seherkarakoc Bizde 33+2’ olduk. Bir denesem mi diyorum 1 gün ama 1 yaşında da kızım var. Hareketli bunlar bahane gibi geliyor ama zor işte
Peri_Omer Bbuusra son tremestrde cocuk sirf anne yedikleri ile besleniyor ilk tremestrde tutulur cunki bebek anneyle besleniyor ben boyle biliyorum .. cocuk gelişimi için bizde tutulmaz diyolar ..
gizemm0688 Sevgilimmmmmmm yani belki haddime değil ama şu durumda yani bebeğiniz sizden beslenirken böyle bir şeye gerek var mı?
Peri_Omer Bbuusra yani Allah bize bu izni vermiş hamileyken tutmaya bilirsin.. Inwallah gelecek yil kazasini tutariz
Bbuusra Peri_Omer Tabi aynen zorunlu değiliz zaten insan alışkın olunca yine de tutmak istiyor. Dediğiniz gibi seneye inşallah