Sssbbbs Arkadaşlar merhaba adet günüm 1-4 Ocak arasında olmam lazım ama benden her adet öncesi 3 gün kahverengi leke geliyor.İnternette normal olduğu yazıyor ama 3 gün sürünce tedirgin oluyorum yaşayan var mı