Anneyimmmben Esnsntrk benim eerken gebelik testiyle iki bebeğimde 4 gün kala çıkmadı 2 gün kala da silik çizgi çıkmıştı. Sizi umutlandirmak için söylemiyorum bende çok meraklı bir insanım o yüzden sabırsız davranıyordum. Adet olursanız canınızı da sıkmayın
Meri3535 Esnsntrk 4 gün vardı regl günüme yaptığımda. Silik bi şekilde çıktı, gidip hemen kan verdim betam 78 di daha, şimdi 8. Haftamın içindeyim 🥰
Murff Ben adetten beş gün önce yaptım net negatifti bugün bat günüm sabah tekrar yaptım çok silik cizgi var bir kaç gün bekleyip tekrarlayacam.
Ltfye63 Reglime 5 gün var freely kaset yaptım kızlar hamilelik belirtilerim var ama böyle çoktı sabah ilk idrar