mcansu Benim de öyle Benim de 2 yaşında kızım var beni asla zorlamaz aynı koca bir insan gibidir ben normalde gebeydim ama 2 aylıkken maalesef kürtaj olmak zorunda kaldım ve ben bu yıl iki kayıp verdim 2024 bana iyi gelmedi inşallah 2025′e güzel haberler alma dileğiyle genetik testine de gittim bu arada bugün tam bir ay oldu geleli testi verelim bakalım sonuçlarımız ne zaman çıkacak