Sevgilimmmmmmm Şuan 15+4 haftalığım (en son gittiğim doktora göre). 18-22 hafta arası perinotoloji bölümüne git dedi. Bende uzun zamandır bakıyorum bulamıyordum randevu. Bugün buldum ocağın 16 sına. Erken mi sizce ?
Deryakaya1802 Sevgilimmmmmmm tekrar çağırırlar büyük ihtimalle çünkü tam oluşmayan yerler oluyo ben de 18de gittim baktı, 20de tekrar çağırdı devlet hastanesi bu arada
mcansu Sevgilimmmmmmm en uygun zaman 22de oluyor o haftaya ayarlamaya çalışın bebeğin büyüklüğü doktorların daha net görmesi açısından