Arkgzem Kızlar 14+0 gebeliğim hafif kasık agrım var ve şeffaf uzayan yumurta akı kıvamında akıntım var sizce normalmi bu haftalarda
Asi_07 Arkgzem kasık ağrıları da gayet normal fakat akıntın kokuluysa doktora danış enfeksiyon da olabilir değilse gebelik akıntısı normal bir durum zaten
Arkgzem Beybyi benim 20 haftalık ikiz erken dogum la kaybım var serviks kısalıgından o yüzden herşeye panik yapıyorum doktorum da normal diyor ama elimde değil şuan