Kadertskya 27.12.24 =1298 30.12.24=5283 Şöyleki reglım 1 gün gecikti değerim ona göre çok fazla değil mi
efeduru Kadertskya hayırlı olsun betanin iki katı artmış olması önemli olan doktora gitseniz keseniz dahi görünür sağlıkla alın kucağınıza 🫶
Meltemanneolsun Kadertskya sakin ol canım geç döllenme değildir. benim ilk 846 ile öğrendim 3 haftalikti daha. Seninki daha yüksektir günü bir de kişiden kişiye değişiyor
Meltemanneolsun Kadertskya benim de ilki düşüktü canım şu an 9+2 yiz hala o korku var yavaş yavaş atıyorsun. İyi düşün iyi olsun kötüyü aklına getirmemeye çalış git bı keseni görsünler tam kaç haftalık öğren.