Ben
Mervegem ben de hasimato hastasıyım troitlerim yetersiz çalışıyor. Her sabah aç karnına bir hap alıyorum. Her 1.5 ayda bir kontrole gidiyorum troitlerimi ölçtürüyorum ve herhangi bir sıkıntı yaşamıyorum.
Ayrıca bir yıla aşkın tedavi aldıktan sonra kendiliğimden hamile kaldım ve yakında doğum yapacağım insallah. Öyle imkansız bir hastalık değil. İçin rahat olsun.