Ellaynagme AliBinnur gayet normal cıkmış aslında, 140 altında olunca bi sıkıntı yok demekdir, eminmisiniz o kadar cıkdıgına? 🤔
Dunyammmmmmm AliBinnur ne alaka diyetisyen 🧐 gayet güzel çıkmış sonuç. Siz mi çok kilo aldınız acaba ?
AliBinnur dide86 benimde 105 sağlık ocağı doktor iyi güzel yüksek değil demişti ama kadın doğum doktoru yüksek
AliBinnur Dunyammmmmmm galiba ben fazla kilo aldım canım 5 haftalıkken 86 kiloydum 83 kiloyla hamile kaldım
Cananay AliBinnur neden o kadar erken yapıldı ki? Sonuç gayet normal gibi ama doktor daha iyi bilir tabi
Nur_mira Kızlar bu benim ikinci hamileliğim ilk hamileligimde yaptırmıştım şeker yükleme testini ama bunda düşünmüyorum mecburi bisey mi acaba ya ? 24+4 üm
Ellaynagme Nur_mira hic bisey mecburi degil ama risklerinide yaptırmayarak alıyosun demekdir. Gebelik şekeri riskli bi durum, varsada oldugunu bilmek cok onemli
Nur_mira Ellaynagme ilkinde normal çıkmıştı o yüzden yaptırmak istemedim bide çalıştığım yer haftaicine izin vermiyor zaten çıkmak icin gün sayıyorum o yüzden sormuştum