Derya7753 acilden giriş yaptım bugün kanama normal dedi açılma daha yok dedi nstye aldılar sancım varmıs ama ben hissetmıyormusum sezaryen deyınce bugun doğuma alacaklardı 2025 de doğsun diye istemedim imzamı attım çıktım yarın doğuma gidicem. Eğer normal olsaydım bekletceklerms sancım suyum gelene kadar sezaryen olduğu için bide yarın resmî tatil olduğundan hemen almak istediler. Bebek hareketlerini kontrol et çok ağrı sancın olursa gel dediler.