Selamlar son adet tarihim 28 kasım. 19 Aralıkda yumurtlama gördüm. 28 Aralıkta kan verdiğimde beta 1.2ydi, çok erken oldu biliyorum. İşte umut böyle şeyler yaptırıyor. Betadan 3 gün sonra yani dün gece erken gebelik testi yaptım pozitif gördüm. İnşallah sağlıklı bir gebeliktir.. Dualarınıza beni de katın olur mu 🥹💕