archt Arkadaşlar merhaba, bende myom var özel hastanede takipli olduğum halde çok kan kaybedersin dedikleri için Etlik Şehir düşünüyorum. Daha önce bu durumu yaşayan var mı ??
archt archt . Gamzeeeeeee06 perinatolojide kimseyi almıyolar, erken doğum riskiyle gitmiştim doğum zannedilip kata çıkarmışlardı ve herkes sancılıydı kimsenin yanında telefon bile yoktu