rabiayy Kızlar gynoferon depo 80/0,35 kullanıyorum. Günde 2 tane. İçerisinde folik asitte olduğu yazıyor. Bir de elimde folactive folik asit taksiyesi var. İkisini birlikte alsam sıkıntı olur mu sizce yoksa kan ilacının içerisinde ki yeterli mi?