Hmyr_ygt 25.haftada iki bebeğim de baş aşağı dönmüştü ikiz gebelik benim. 29.haftadan beri de erken doğum riskim var nst de ağrılarım sancılarım çıkıyor. Adalat hap kullanıyorum progestan fitil. Ciğer geliştirici de vuruldum . Şimdi 32+2 olduk halen riskimiz devam ediyor nst de sancılar çıkıyor . Rahim ağzı uzunluğu da 28 doktor bol bol dinlenme istirahat verdi Ilaclarla durdurmaya çalışıyoruz