Sevgilimmmmmmm Dün yemeği biraz fazla kaçırdım diye dünden beri o kadar kötü ki midem. Bu sabah da uyanır uyanmaz bulantı başladı ama kusamıyorum. İştahım çok açık ama yemek yemeye korkuyorum. 15+4 haftalığım
Tugceaker Sevgilimmmmmmm normal canm bebek doğum kanalına girdiğinde geçiyo bak ben 31+2 yim hala mide yanması ve hala azcık bişe yiyince miğde şişkinliği yanma gastritle uğraşıyorum bunu doktoruna söyle mideni bi nebze rahatlatacak kadar ilaç yazıyo şurup yazıyo
Melissayda @Sevgilimmmmmmm ay bende senin gibiyim bi uyandım midem çok kötü şişkinlik devam ediyor az da yesem yine aynı bende 15+1 haftalığım