10 gün geciktim ve ilk başta belli belirsiz gölge gibi gördüm bir kaçında ama sonradan netleşti. Dün akşam yapmıştım onda hiç görmedim ilk 5 dk da. Gece kalktığımda gördüm net belli bir çizgi var. Ama kaç dk sonra oldu bilmiyorum.
İlk iki yaptığım test artı med kaset
Sonra bi tane prodoctor erken gebelik
Dün akşam da vex diye bir kaset test.
Hepsinde kuruma çizgisi olur mu
