ezgiasilsoy Anneler selam, 31+4üz bugün. Son 1 haftadır bebeğimin hıçkırıkları çok arttı günde 3-4 kere uzun uzun hıçkırıyor. 4-5 dakika sürüyor. Hıçkırık normal biliyorum ama bu kadar sık olması normal mi ?
Cnsuercnnn ezgiasilsoy benim de aynı son zamanlar çoğaldı aşırı hıçkırıyo3 36 haftalık bakalım bekleyeyim bende burda
canimyavrum_ ezgiasilsoy merhaba 27.haftadayiz hickirma tam olarak nasil oluyor ben hissetmedim sanirim
Baharmerve ezgiasilsoy benim bebeğim de karnimda çok hickirirdi ciğerleri gelişiyor korkma ben erken doğum yaptım çok şükür solunum sıkıntısı yaşamadık. Ve içerde nasılsa dışarda da oyleler hâlâ çok hickiriyor 😂
Ezgiiiisss hubanurozbas- yaa en güzel uyandırılmalarr 😀😀🥰🥰💞💞 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙈 hamilelerin duası kabul olurmuşş banada dua edin banada nasip etsin Allah inşallah🙈🥰❤️
hubanurozbas- Ezgiiiisss canım benim rabbim en yakın zamanda sizlere de gönlünüze göre evlat nasip etsin inşallah 🥰🥰🌸
couleurcerise Benimki de çok hıçkırıyor şu an hıçkırıyor hatta 🩵 Hıçkırması çok güzel bir şey akciğerleri gelişiyor annesi
Cbkszn canimyavrum_ merhaba üst üste tekme yiyormuşsunuz gibi oluyor düzenli sık Aralıklarla sürekli vuruyor 🥰
canimyavrum_ Cbkszn siz kacinci haftada hissetmistiniz hickirmasini 😂 bu arada Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin
GulsenUlu ezgiasilsoy her hickirdiginda akcigerleri gelisiyor, panik yapacak bir sey yok, hatta iyi bile 🥰
Cbkszn canimyavrum_ amin canım hepimize yani tam hatırlamıyorum ama 30lu haftalarım başında olabilir 🥰
iremhzl ezgiasilsoy benimde surekli hickiriyor bazen soyledifimde sasiranlar oluyor bilmeyen bile var, yemek yedigimde cok hickiriyor
Bmoon ezgiasilsoy Benimki de öyleydi canım hiç korkma çok fazla hıçkırık tutuyordu günde kaç defa belli değil hatta nst bağlandım o zaman bile tutmuştu normal bir durum. Doğduktan sonra da çok fazla tutuyor oğlum 3 aylık hala sürekli tutar