Gece 12 de basladı ağrılarım geçmeyince eşim doktorumuzu aradı doktorumuz gelmemizi söyledi kliniğe gittiğimizde böbrek bitmiş genişleme var dedi iki böbregimde de genişleme varmış ağrısı çok fazla dayanılacak gibi değil. Yarın idrar kültürü ver dedi sükür bebeğim saglıklı ama bu sorun erken doğuma bile yol açabilir dedi. Parol serum aldım az uyumuşum şimdi tekrardan dayanılmayacak agrım basladı uykumdan uyandırdı. Ne yapsam rahatlarım 24 haftalık hamileyim. Dayanamıyorum.