Hanımlar ben bir şeyi merak ediyorum kafama takıldı. Benim adetim bitiyor. Normalde 6 gün sürüyor. 4. Gün kesiliyor 5. Gün bi geliyor bi gelmiyor 6. Günde öyle bitiyor sonra. Bu ay 2 gün arayla adetimin hemen bitiminden sonra lekelenmem oldu 3 kez. Normal mi bu? Bazısı yumurtlama kanaması diyor bazısı adet sökülüyor diyor bazı yerlerde yerleşme kanaması diyor. Açık pembeydi lekelenmem daha ilerisine gitmedi aklıma takıldı