eymeninannesii Bende seninle aynı durumdayım canım insülin kullanıyorum ve kilo alımımız aynı bende 20. haftamdayım tiroid var. Kilo verilir bana da çok demişti doktorum ama su ictigim de dahi kilo olarak geri dönüyor canını sıkma doğumdan sonra verirsin. Ben ilk hamileligim de 23 kilo almıştım 20 sini geri vermiştim sıkıntı yapma kendine sadece şekeri kontrol altında tutalım yeter bize.