Aysealty baharclk benim evim işe çok yakın ordan yırtıyorm bende😂Aksam saat 7ye kadar çalış çalış bankada aksam gel yemek falan derken pert.öğlenleri tv izlerken kestirmek varken😔
baharclk Aysealty Bende akşam 8de evde oluyorum 😣 Kışın çalışmak zor helede hamileysen. Sadece yemek işi olmasa sonsuza kadar çalışabilirim.
Aysealty baharclk Allah yardımcımız olsun canım çalışan anne olmanın zorluklarını bebişlerimiz doğunca daha cok hissetcez sanırım😕
Seda42 Gurbettebianne bende gece uyuyamıyorum sabah eşimi ise gönderince yatıyorum öğlen 1 de uyanıyorum gece bel ağrısından gözüme uyku girmiyor döne döne sabahı ediyorum
cevriyetoy Gurbettebianne aynı problem bende de var kalkana kadar 12 oluyor. Eşim de çocuğumu aç bırakıyosun kalk birşeyler ye diyo vicdan azabi duyuyorum. Bazen kalksamda genelde 12den önce çok zorlanıyorum
Gurbettebianne cevriyetoy aynen canım yaa Nası olcak Nası yapcaz bilmiyorum . Haha aynı canım .kalksana çocuk aç hiç için acımıyor mu felan diyor 😊 benimde acıyor işte öyle olunca
A1907 Nicat gördüğümden değil cnm görsem önce farkederdim zaten 😊 tesadüfen annem farketri bi baktım ki ayna da olanlar olmus 😢 ama yapıcak bişi yok tabi
cansuece Gurbettebianne ilk zamanlar bende öyleydim keyfini çıkar valla 😆 geçde olsa bi kahvaltı muhakkak yap derim ☺
GizemDoan Gurbettebianne uyanırsan kalkıp bi bardak süt iç yat yine kahvaltı saatine kadar ben öle yapıyorum sabah kaçta gözüm açılsa kAlkıp süt içip yatıyorum tekrar