Gamzehira Merhaba ben sezaryandan 8 ay sonra hamile kaldım ve çok riskli yanları varmış hiç aranızda bu durumu yaşayan varmı ?
Burcuilker1 Gamzehira şuan ben oğlum 10aylık olacak 7+4 günlük hamileyim doktoruma sorduğumda hayır sorun teşkil etmiyor artık 6 ay 9 ay gibi süreler yeterli dedi bilmiyorum kendisine de çok güveniyorum 30 yıllık tecrübeli biri inşallah sorun yaşamam bende.
Bal1bal Gamzehira bişey olmaz Allah İn izniyle doğuma kadar 1 seneyi geçmiş olucak üzerinden zaten sen içini ferah tut
Gamzehira Burcuilker1 inşallah yaşamazsınız ben daha doktora gitmedim ama doktoru aradım dediği riskli yönleri var dedi
ceyda0920_ Bende 3 ay önce bebeğimi kaybettim şuan hamile kalmak istiyorum sizce doğru karar mı Allah’ın izniyle inşallah tabikide