Srpaylr
Kızlar 20 haftalık ilk bebeğime gebeyim ama ben hiç bebek haraketi hissedemiyorum elimi karnıma koyuyorum ama bişey anlayamıyorum 🤔🥰
Aysgl1119
Canim bende aynen 20 haftalik hamileyim. Bende hicbir sey hissetmiyorum herhalde normaldir
nuran34
ben 22de hissetmeye başlamıştım.
Krispiim16
Bazı hamişler geç bazı hamişler erken hissedebilir canım endişelenmeyin gayet normal 23 e kadar mutlaka hissedeceksinizdir 😌🙏🏻
Elsaa
Ben 22 haftamnan sonra hissetmege bashladim