Hamide_00 MSP yatarken kullanmayın gün içinde hareketli olunca takın daha iyi olur gün de 3-4 saat de kullansanız yeterlidir bence ben sabahtan akşama kdr kullanırdım uyurken çıkarırdım sadece
MSP Gamzeli_03 ben lohusa korsesi diye satılan o çengellilerden aldım beldeki balenleri hemen yamuldu ve sadece bel kısmını sardığı için kaçayı sıktığı yerde iz olmaya başladı o nedenle başka model arayışına girdim tüm giyilenler daha iyi olucak gibi sanki
Gamzeli_03 MSP benim aldığım yerdeki korse de kancalı ama öyle bir sıkıntı olmadı söylediğim yere bak ister bende başka bir sayfa dan almıştım aynı sıkıntı oldu ama enba korse de yaşamadım öyle ilk doğum da aldım hâlâ kullanıyorum