Çok şükür ikili rakamlara geçtik anı olsun diye post açıyorum 26+3 haftalığız cinsiyetimiz erkek
Ne durumdasınız hazırlık yaptınız mı ben daha yeni bebeğin kıyafetlerini almaya başladım blr de beşik konusunda aşırı kararsızım civil ve e bebekteki park yataklar mesela elele olanlar aşırı kaba görüntüsü var onları almak istemiyorum ne önerirsiniz