arsaynl Kızlar iyi geceler bugün çok fazla yalancı sancım ve kasılmam var . Bir de sağ böbrekte genişleme vardı . İlk defa Parol içtim doktor ağrın olunca içebilirsin demişti . Bir şey olmaz değil mi paroldan. Allah nasip edersee üç gün sonra doğumum olcak
Derin4773 arsaynl benimde o sorunum vardi üroloji doktoruna gittim icebilirsin dedi bı sıkıntı olmaz cnm
Tazegelin12 arsaynl Paroldan sıkıntı olmuyo ama son haftalarda ona bile izin vermemişti doktorum kalp kapakçının kapanmasını engellıyomuş