Onurbanuu Transferım pazartesi gunu cok heyecanlıyım progestan ıgne olucam sız nasıl basardınız Gobekten ya tek basıma yapıcam
Ozlemerikci543450 Onurbanuu hayırlı olsun postun canım 2 gün aramız olacak çok heyecanlı benim progestan fitil ve kalçadan ama göbek çok daha kolay oluyor keşke göbek olsaydı benim de
Pera_aslan Onurbanuu canım ampul dimi hazır enjekte değil benimde perşembe transfer inşallah ama ben hastaneye gidiyorum her gün vurdurmak için
Onurbanuu Pera_aslan ya evet enjektelı hazır degıl kendın hazırlıyosun ama nasıl vurucam dıyr dusunuyprum bende 12 saate bır ya
Ozlemerikci543450 Onurbanuu tüm göbek iğnelerimi kendim yapmıştım Buda olda yapardım da benimki kalçadan o yüzden mecbur anneme felan yaptırıyorum hiç acımıyor da sonradan kalçam baya ağrı yapıyor hemşireye sordum yağlı olduğu için yapar dedi