Kendini üzme demek doğru değil biliyorum ama üzülmemeye çalış gerçekten vardır bi hayır. Geçen sene benim de başıma geldi aldırmak zorunda kalmıştık 😕 zor ve üzücü bi süreç Allah sabır versin, inşallah en kısa sürede güzel bi haberle bugünlerini unuttursun