Merhaba 5 yıl önce dogum yaptim. benim kanım 0 negatif esiminki 0 pozitif bebegiminki 0 pozitif ama dogumdan sonra bana kan uyusmazligi ignesi vurulmadi. Bebegin babasinin kanini aldigi icin vurulmaya gerek yok dendi halbuki tam tersiymis ben bunu cok sonradan ogrendim ama is isten gecmisti. Hamileyken vurulmustum. Simdi ikinciye hamileyim. Benim gibi olan varmi nasil bi surec izlediniz. Şu an ki gebeligimde bi sorun olur mu.