Haftalardır tam içime sinen bir yer bulamadım önce urfa mı diyarbakır mı diye dusunduk. Yaklasık 6/7 farklı doktora gittim. Sonunda doğumun diyarbakırda olmasına karar verdik. İki ay önce gamze akın evsen e gittim. Memorial de. Cok tatlı samimi geldi bana. Fakat aranızda onunla doğum yapmış biri var mı? Sezaryen doğum düsünüyorum. Memorialın doğum odaları nasıl? Yoğun bakımı nasıl? Kaç gün kalınabiliyor ? Hemşirelerin yaklaşımları nasıl? Hepsi bi muamma. Bu konuda yardımcı olur musunuz?