zeyzee ya neden öyle demiş doktorunuz benim doktorum her zaman 2 haftaya kadar geriden yada önden gitmesi sorun oluşturmaz olabilir dedi ben de detaylı ultrason işin başka bi doktora gidince moralimi bozmuştu baya bacak boyu 1 hafta geriden geliyo diye kendi doktorum benim ölçümlerimde haftasıyla uyumlu dedi ama 1 hafta geriden olsa bile bi sorun olmaz 2 haftaya kadar normal dedi bence moralinizi bozmayın siz de 💖