Esradr34 Pendik medipol hastanesinde doğum süreci normal ve sezeryanda nasıl ilerliyor. Ne zaman çocuk odaya giriyor. Hastane odası ne zaman açılıyor doğumsan sonra açılıyor denildi bana. Süsleme falan yapılacak çok saçma değil mi? Bir bilgisi olan var mı?
Gzm122 Ben öyle bir ley duymadım arkadaşım kasımda orda doğurdu aytakin hocadan, odası daha doğum olmadan açıktı hatta odada uzandı banyo yaptı ailesi vs yanındaydı