29 Aralık gecenin üçünde biranda gelen sancıyla uyandım geri uyumaya çalıştım ama uyuyamadım çok düzensiz olsada sancım geliyor sabaha kadar sürdü ama adet ağrısı gibiydi öyle böyle geceye kadar çektim geceye doğru artık zorlamaya başlamıştı beni ve nişanımda geldi kahverengi leke şeklinde gece 1 de ne olur ne olmaz diye hasteneye gittim beni alttan muayene ettiler ama açıklık hiç yoktu bugün doğurmassin diyip eve geri gönderdiler, eve geldikten sonra biranda sancılarım çok şiddetli olmaya başladı ağlıyordum şiddetinden 5 dk ya bir düşmüştü sabahın 5 buçuğuna kadar dayandım evde, eşimi uyandırdım artık dayanamıyorum doğuracak gibiyim gidelim dedim hazırlanıp çıktık hastanede muayene edildim tekrar açılmam 6 buçuk cm olmuş beni direk doğum haneye aldılar sancılarım çok şiddetliydi gerçekten doğumhanede 2 buçuk saat daha sancı çektikten sonra artik açılmam tam olmuştu (sümmessebile yessarahu) bu ayeti sürekli okudum, çok şükür acilmam hızlı ilerledi, saat sabah 8:10 geçe doğumum gerçekleşti kızımı kucağıma verdiler, kucağıma verdikleri an dünyalar benim oldu sanki Allah’ıma binlerce kez şükür ettim. Dikişlerim oldu ama şuan çok iyiyim elhamdülillah bebeğim yanimda, Rabbim sizlerede nasip etsin bebeğinizi sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayi🥹🤲🏻🌸